24 Eylül 2010 Cuma

Uzun Bir Aradan Sonra...

Mart'ın yirmisekizinden beri uğramadım buraya..
"uğrayamamışım" veya "uğrayamadım" demiyorum, diyemiyorum, demek de istemiyorum..
"ne olduysa o gün oldu" da demiyorum elbette.. zaten olan bir şey de yok aslında. değişen sadece hayatım. yani gündelik yaşamda rastladığımız milyonlarca hayattan sadece biri benim için. neyin özeli varki..
ne özel kılar ki benim yaşamımı, kim için ve elbette neden_?
köklü bir değişikliğe maruz kalmış bir beyin, bir hareketlilik, koca evrende küçük bir yer değiştirme; kim için neyi değiştirir ki_?
değiştirmedi de zaten..
değişen sadece ben oldum ve bilinçsizce midir bilmem, bu değişime karşı koy(a)madım.
sahi ne oldu da yazma gereği duydum_? mart'ın yirmisekizinden beridir bakmadığım bu sayfaya, kim dürttü de bir göz atayım dedim.. ya da neden buraya mecbur hissettim kendimi_?
peki neden her zaman nefret ettiğim ve yazandan da tiksindiğim bol üç noktalı ve soru işaretli cümleler kuruyorum şu anda.. kabızlığın simgesi cümleleri. yazamadığımdan belki.. sanki aylardır çok daha önemli şeyler yaptımda mı yazmayı unuttum!
kıvama göre bir ezgi eşliğinde tıkır tıkır yazan parmaklarım kitlenmiş artık ya da belki kirlenmiş... bir yazın eseri çıkarmıyorlardı belki ortaya ama en azından cümlenin ilk sözcüğünü yazarken son noktasını hissediyorlardı ve ona göre virgüllere boğuyorlardı cümleyi, okuyanlar bilir tecrübeyle sabit.
bu yazıya başlamadan önce güzel bir dönüş hikayesi yazmak istemiştim, neden böyle oldu ben de bilmiyorum. yazıyı okuyan sınırlı sayıda insanlar, keyif alacağınız bir yazı yazamadığım için üzgünüm, konuyu ne kadar değiştirmeye çalışsam da değişimden başka birşey gelmiyor aklıma ve ben yaptığım işten de,söz konusu değişimden de bahsetmek istemiyorum, yeterince yaşadığım düşüncesiyle.
güzel bir geri dönüş olmadı bu belki, hatta belki bu yazıyı silerim.
ama TAKİBANA'da çok güzel olacak herşey. çünkü yeni ve katılıma açık planlarımız var.. Söke, North Carolina, Ankara, Antakya, İzmir, Kuşadası, İstanbul ve tabii ki Londra temsilciliklerimizin de desteğiyle eskisinden daha kaliteli işlerle, bütün Takibana, belki de yeni kollarla, yeni beyinler ve farklı görüşlerle, biz yine buradayız!
- Unutulmayacak Sahneler ----------------(kaso,haseyn)
-Bir Türlü Unutamadığım Sahneler-----(haseyn,kaso)
-Piyasadan Notlar----------------------------(m.zan, haseyn,gaso)
-Gündeme Dair------------------------------- (kaso, CS, m.zan)
-Gündemin Dışında-------------------------(CS,gaso,coshua)
-Takibana Spor Servisi--------------------(gaso, kaso, coshua)
-Notlar --------------------------------------- (CS)

Uzun bir aradan sonra, yine burada, yine ve her zaman VİVA TAKİBANA!!

haseyn...

Hiç yorum yok:

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..