3 Kasım 2009 Salı

Takibana toplumun aynasıdır...


Yanıma Nokta arkadaşımı alıp Ankara’ dan İstanbul’ a doğru yola çıktık. Bir röportaj yapma umuduyla birlikte soluğu ünlülerin buluşma mekanı olan tarihi çiçek pasajında aldık. Birçok ünlüye rastlamadık değil. Kimler yoktu ki….

Ortam çok sıcaktı. Noktanın "abi Tarık Akan burada röportaj yapalım istiyor" ısrarlarına aldırış etmeden salonun en kuytu köşesinde yalnız başına oturmuş olan ve rakısını ağır ağır yudumlayan Francis Ford Coppola’ nın yanına gittim. Hey Cop! Dememle birlikte gözlerinin içindeki sıcak ve mağrur gülümsemeyi hemencecik fark ettim. Belli ki yalnızdı, mutsuzdu ve kendisine uzanacak bir dost elinin hasretini çekiyordu. Ahh siz o takibanalar olmalısınız dedi. Methinizi .ok uzaklardan duydum sizin gibi yetenekli gençleri her zaman takdir etmişimdir. Bizde sözü fazla uzatmadan hemen sinema ve hayta dair yapacağımız röportaja başladık. İşte bir solukta okuyacağınıza inandığımız Francis Ford Coppola röportajı…



Çok etkilendiğiniz ve unutamadığınız filmler hangileridir_?


İtiraf edin Godfather üçlemesi cevabını bekliyorsunuz. (gülüyor). İlk defa size itiraf edeceğim ben Godfather serisinden hiç haz etmem. Tamam zor şartlarda yaptık o filmleri ama sevmiyorum işte yahu. Ben daha çok İngiliz tarzı komedilere hayranlık besliyorum. Hele ki bir Mr. Magoo veya Mr. Bean tarzı filmler çıktımı televizyonda hiç kaçırmam. Haa bir de Edriyın var tabi, hergün izlesem bıkmayacağım bir filmdir.



Hangi oyuncuları beğenirsiniz_?


Marc Dacascos, Halit Akçatepe, Halit ergenç ve Alpaçino. Alpaçino küçük bir çocuktu daha babası getirip elime teslim ettiğinde. Alpaçino-Verpaçino diye dalga geçerdik kendisiyle. Çok şımardı sonra, hep karı-kız peşinde gitti ama yine sevdiğim bir çocuktur (gülüşmeler). Takibana Production oyuncularına hayranım. Gaso’ yu Marlon’ un gençliğine benzetirim hep(Marlon Brando’ dan bahsediyor efenim, sağolsun işte) . Coshua’ da büyük bir potansiyel var. Çalışırsa Robert de Niro olur. Bir de kaso var tabii. Ama Kaso sanki ne kadar zorlasa zorlasın bir Stevan Segal veya bilemedin en çoook bir Steve Buscemi olur. Kaso’ dan asla bir Nicolas Cage veya Tim Robbins yaratamazsın. Ama en sevdiğim senaristtir ki bu alanda kendisini tek geçerim. Oldu olası Nokta arkadaşımızı “B” türü aksiyon filmlerinde bir katil veya hırsız rolunde düşünürüm. Nokta arkadaşımızın üst sınırı Chuck Norris’ tis. Nokta’yı hiçbir zaman bir aşk filminde düşünemem.



Hangi yönetmenleri severseniz_?


Kendimi dermişim (burada espiri yapmak istedi ayıp olmasın diye güldük). Haso’ yu severim. Bataklık ve her şey yolunda filmlerinde ki o meşhur sahneler. Onun tadını bulamıyorum başkalarında. Aradı beni geçen gün yeni film yapıyormuş , helallik istedi, başarılar diledim kendisine. Sanırım bu çocuk başaracak. Ben kendisine sinemanın beklenen mesihi diye takılmaktayım ara sıra (kahkalar) yapma abi çok şakacısın dedi, biraz utangaç bir çocuk.



Son olarak Takibanalara ve okuyucularımıza neler söylemek istersiniz_?


Bilmelisiniz ki dostlar bu uzun ve çetrefilli bir yol.Ben Takibana'yı toplumun aynası olarak görüyorum. Bugün Cs’ nin yazdığı bir şiirin toplum üzerinde yarattığı pozitif katkıyı, nokta’ nın siyasi incelemelerinin insanları nasıl bilinçlendirdiğini, Özlem’ in feminen gayretlerini, kaso’ nun amerikadaki hızla artan popülerliğini ve saygınlığını görünce inanın bana tüylerim tiken tiken oluyor (gerçekten duydulandı). Bilmiyorum çok mu hayalperestim ama Takibanalar arasında ki bu dostluğun bir gün toplumun tüm tabakalarına sirayet etmesi gibi bir hayalim var. Bu düşüm gerçekleşirse bunda sizin ve saygıdeğer okuyucu kitlenizin rolü büyük olacaktır. Benden şimdilik bu kadar.hepinizi msn me facebook uma eklicem. Yahu Cs’ nin video’ ya comment yapmıştım geri dönmedi bende naapıyım dürtüverdim işte. Arkadaşlar denize nazır bir evim var en kısa zamanda hepinizi bizde rakıya beklerim, hem yengeniz de çok sevinir valla…Hepinizi dostluk ve muhabbetle kucaklarım..

Hiç yorum yok:

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..