9 Ocak 2010 Cumartesi

İzmir Notları....

Yoğun siyasi gündem ve iş hayatının yorucu temposuna aldırış etmeden, Haso'nun beni Takibana yöneticiliğinden ihraç etmesiyle birlikte kaybolan itibarımı geri kazanmak ve takibananın geleceğini tartışmak üzere " fuarlar ve kongreler kenti" sapa İzmir' e yola çıktım. çok sayıda şehir gezdim fakat izmir' e ilk gidişim olduğu için oldukça heyecanlıydım. ilk izlenimim geçen yılların izmir'i çok değiştirdiği yönünde olmuştu. Takibanın toplanmak için İzmir' i seçmesi kentte müthiş bir heyecan yaratmıştı. yolda karşılıştığımız izmir' lilerin beni tanıması ve gösterdiği ilgi bizleri oldukça şaşırttı ve memnun etti. Aslında izmir' de herkes birbirine aynı soruyu soruyordu ; Sapa ve gavur olarak bilinen izmir' in makus talihini Takibana ruhu değiştirebilir mi_?
Tüm bu gelişmeler ışığında 1. geleneksel takibana sapa izmir kongresi düşük bir katılıma rağmen yüksek bir tansiyonda gerçekleşti. zaman zaman hararetli tartışmaların yaşandığı kongrede şu kararlar alındı ;
1) Takibana hiçbir manda ve himaye yi kabul etmeyecektir.
2) takibana' nın bağımsızlığını yine Takibana' nın azim ve iradesi Kurtaracaktır.
3) Ayvalık' ta derhal bir kongre tertiplenmesi zaruridir.

Kaso' nun yerinde inceleyip bizlere model olarak sunduğu Universal Studios tesislerine benzer Takibana Studios inşaat projesi 2010 un mega projesi olacaktır.iyiyi, güzeli ve doğruyu takdir etmekte hiçbir sakınca görmemekteyiz. bu sebeple Universal Studios yetkililerini kurdukları tesisten dolayı tebrik eder, bizlere model oldukları için teşekkür ederiz.

Ayvalık Kongre ve tost notları çok yakında yine burada...

2 yorum:

dijo dedi ki...

ayvalık kongresi için yoğun güvenlik önlemleri şart sonuçta ne ayvalık sizin ne de sarımsaklı bu konuda hassa olursanız sevinirim.

Latife dedi ki...

"Ayvalık Kongre ve tost notları çok yakında yine burada..."

ısrarla bekliyoruz....

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..