12 Eylül 2009 Cumartesi

CS ile JB arasında şok benzerlik!


izmir- Takibana production'ın
çiçeği burnunda şair-eleştirmeni
CS'nin uzak diyarlara yol
almış ve hasretinden prangalar eskiten
senarist kaso'ya dair çok ama çok uzun
mektubunun ve resminin bloga eklenmesinden hemen sonra blog takipçi akınına uğradı, telefonlar kilitlendi, kasaba çalkalandı, olay oldu!

CS'nin yüzüyle yeni tanışan takibananın uslanmaz, arlanmaz, savrulmaz, vurdumduymaz fanları bir anda Jacques Brel'le karşı karşıya gelmiş kadar heyecanlandıklarını ifade ederken iki karakterin birleşiminin dünyayı nasıl etkileyeceği konusunda tartışmaya bile başladılar. bu konuda ikiye ayrılan fanlardan bir grup bu birleşimin dünyayı sanatla kucaklayacağını ve CS'nin yüreğinin sesinin JB'nin heyecanlı ve coşkun sesiyle birleşip sanatın gitgide sönen çığlığını tekrar alevlendireceğini savunurken, bir diğer grup değil dünyada; ankara-yüksel caddesi'nde bile hayatın doğal akışında devam edeceğini iddia ettiler...

Durumdan haberdar olduğu anda CS'yi arayan ve sonunda ankara'da geçici bir süreliğine kaldığı (zaten CS'ye ait olan) evin salonunda bulan Gaso, CS'ye olanların ne anlama geldiğini sorduğunda sadece

"kattu3a değil; üstüpü dostum"

cevabıyla karşılaştı. aldığı cevapla şoka giren gaso, haso'nun uğraşları ve kaso'nun tesellisiyle kendine gelmeye çalışıyor.
CS'nin en kısa zamanda bir açıklama yapması bekleniyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben resimdekileri pek benzetemedim

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..