13 Eylül 2009 Pazar

LOGOYA DAIR

Sevgili Haso; bilmiyorum karar merciinde bulunmayan bir ben miydim ama bu logo kimin eseridir, cakma midir, gecici bir logo mudur?
Diyelim ki ustten inme darbecilik anlayisiyla gene "logo budur" ayarindasin; "N" harfinin "D" gibi gorunmesi biraz fazla antiestetik durmus; o konuda benim teklifim logo isinin Takibananin gelini sevgili ressam arkadasimiz Taso'nun insiyatifine verilmesidir... Bu teklifime destekleyecek bir takibana izleyici ordusu bulabilecegimi hepimiz biliyoruz...
Civabini bekliyciiz...

5 yorum:

haseyn dedi ki...

kaso-taso ikilisine...
her fırsatta bloga katkıda bulunmanızı söylüyoruz ama hala bir icraat görmüyoruz, elinizden gelen birşey varsa heyecanla bekliyoruz..
logo konusuna gelince; gaso'nun eseridir.. benim de hoşuma gitmedi ama daha iyisi olana kadar bu kalsın..
sevgiyle...

Gokmen dedi ki...

insiyatif verilmez alınır kasocum, herkes elini taşın altına soksun artık...

haseyn dedi ki...

...evet...

kaso dedi ki...

oglum bu uyeler kim? bana brifing vermelisiniz; ne yaptiniz? m.zani bile iki sene beklettik, coshua cirpindi ve bu kadar kolay miydi "..."sorumlusu yapilmak. buna "klonlarin saldirisi" diyerek endiselerimi belirtirim. ote yandan miguel de unamuno'nun su muthis vecizesini iletirim:
her buyuk direnusin sonu gorkemli bir teslimiyettir...

Adsız dedi ki...

bence de logo kötü olmuş

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..