19 Eylül 2009 Cumartesi

KAMERAMAN NOKTA AÇILIMI YANLIŞ ANLADI!


Resim Ekleİzmir(feat yenice)- Takibana Production'ın nıkta lakaplı kameramanı nokta; haso'nun tohumlarını serptiği, gaso'nun çapaladığı, kaso'nun suladığı, coshua'nın ise 'hani bana hadi baba' dediği "açılım" süreci sırasında, hatay/harbiye'de bir çöp bidonunun yanında bulunduktan ve günlerce yaşam mücadelesi verip CS'nin yoğun uğraşlarıyla hayata döndükten sonra Takibana'nın açılım kararını yanlış anlayarak Mersin/Yenice'de bir café açtı!

Görenleri şaşkına çeviren café, yılmaz Takibana fanlarının haso'ya ulaşıp durumu iletmesiyle açığa çıkarıldı. ilk otostopla yenice yollarına düşen haso; perişan halde ulaştığında karşılaştığı manzara karşısında şaşkına döndü ve hemen kamerasına sarıldı. Olayın gerçekliğini idrak etttiği anda gaso'yu arasa da, "Türkiye'de işsizlik ve otostop sorunsalı" tezini henüz bitiren gaso yollara düşemedi!
Otostop konusunu abartıp Cebelitarik Boğazı'nı protesto amacıyla Kızıldeniz- Hint Okyanusu- Atlas Okyanusu rotasını kullanarak İngiltere'ye gitme planları yapan CS; café olayını duyar duymaz

"evet..."

demekle yetindi..
Olayın günyüzüne çıkmasıyla soluğu Ankara'da, gaso'nun koynunda alan nokta'nın;

"kedin olayım baba! beni yanlış anlama!"

diye yalvardığı öğrenildi.
Panik havasının buram buram hissedildiği Yenice'de ise halk yetkililerden en kısa zamanda bir açıklama bekliyor. Clemson'da arabasının dikiz aynasına bozuk cd asmaya çalışan kaso henüz bir açıklama yapmazken, yalvarmalar karşısında hiç yumuşamayacağı muhtemel gaso'nun ise nasıl bir yorum yapacağı merak konusu...

2 yorum:

Gokmen dedi ki...

haso geçen hafta beni aradı ve abi mersinden bir istihbarat aldım, blogumuz için bu haberi kovalamalıyım dedi. bende hasonun büyük bir bomba yakalayacağından emin bir şekilde almış olduğu kararı destekledim. netekim o da mersinin cehennem sıcağına aldırış etmeksizin gitti ve bu inanılmaz haberi bizler için yayınladı. sana sonsuz teşekkür ederiz haso...

haklısın Haso! bu nokta arkadaş takibananın tüm kararlarını yanlış anlıyor. Takibanaya küsüp mutluluğu bir cafe işletmesinde araması tam bir skandal.haso araştırmacı kimliğini tebrik ediyorum. noktayada yuvana yani takibanaya geri dön diyorum...

kaso dedi ki...

cok carpici bir investigation ornegi gercekten.(evet, investigation:) )
o cafeyi derhal takibana adina kurumsallastirmaliyiz.

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..