10 Eylül 2009 Perşembe

takibana production fanlarına, sitemle...


uzun bir aradan sonra yeniden, adeta yıllanmış bir marangozun sürgünde geçmiş zamanı devirerek zımparayı tekrar eline almasının heyecanına benzemese de, büyük bir özlem ve şehvetle
blogumuzun başındayım... (marangoz neden sürgüne gider_? bilemem, düşünün bir...)

yokluğumda sayısı belirsiz (4, bilemedin 3) takibana fanının "nerelerde bu adam_? zaten çiçeği burnundayken bu işte, nerelere kaybolur_? başına bir iş mi geldi acep_?" dediğini duyar gibi olmak istedim defalarca... lakin arasıra kaçamak yapıp da internete girdiğimde adeta bir yabancı gibi, uzun zaman önce kararlı puntolarla yazılmış son haberden ve kaso-taso ikilisinin mülteci görünümlü resminden başka bir şey göremedim özveriyle hazırlanmış, tecrübeyle mayalanmış ve aşkla şerbetlenmiş blogumuzda... herkesi ve herşeyi geçtim.. gelişimle heyecan fırtınasına, duygu seline kapıldığını her an tekrarlayan, çılgın adam, deli mavi gaso'nun bile kılını kıpırdatmamış olması gözümde yaş, kalbimde sızı ile bakmama sebep oldu yalnızlıktan pas tutmuş, resimleri körelmiş, yazıları silikleşmiş bloga...

fakat; zaman sessiz kalma ve sessizliğe sessizlikle yanıt verme zamanı olmadığından, sayısı belirsiz (artık 3 bilemedin 2) takibana fanına bir sözüm olduğundan, kendimce konuşabileceğim tek platform belki de bu blog olduğundan, haso (ya da has2o) olduğumdan ve kim ne derse desin tam bir takibana olduğumdan, takibana aşkı ve inancı adına devam edeceğim dostlarım, takibana düşü adına devam edeceğim...
sağ üst köşede görüyor olduğunuz resim terkedilmiş blogumuzu gördüğüm anda oha haber ajansı tarafından çekilmiş olup, sitemimi anlatma amaçlı eklenmiştir... artık tanınamayacak hale gelmiş olsam da; viva takibana!!!

çığlığıma yanıt bulmak adına hepinizi selamlıyorum...
son olarak her zaman dediğim gibi: "kattu3a değil; üstüpü..."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

viva takibana

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..