10 Eylül 2009 Perşembe

Onurun onurumdur...

Sevgili canim kardesim Haso...
Herseyden once, C.S. dostun dun yazdigi destansu mektupta, akillara durgunluk veren nokta atisi etkisi yaratan bir basariyla yeniden tanimladigi uzere "OPTIMIST KARARSIZ" Gaso kardesimizle ilgili sitemlerine birebir katiliyorum! Hepsi oylesine keskin gercekler ki; seni bu kavrayici yorumlayiciligin ve carpici insan sarrafligindan dolayi tebrik ediyorum...Ve fekat;
Bana gelince...ben su anda. tam su anda, bu satirlari tum duygu dunyami onune serip yazarken cirilciplak, katiksiz, bir taze begonya yapragi gibi; evet tam su histerik, su extremely humanist anda; ne yapiyorum; bunu hic dusundun mu Haso?...Bunun icin kendini sorguladin mi, bunun icin uzaklara dalip gozlerinin kiyisina iki bilyeyi kaldirip hayallere daldin mi, benim ne yaptigima dair bir kez olsun simdi icin Haso, siir yazasin tuttu mu gecenin kor noktasinda?
Ben su uhrevi, su transandental anda ne yapiyorum biliyor musun Haso...Corn Flex yiyorum; bademli misir gevregi, del mointe muz dilimleri ve bal ve sutun egzotik bilesimiyle kasede karistirdigim corn flex imi yiyorum, evet...

1 yorum:

haseyn dedi ki...

kanım dondu;
evet...

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..