15 Eylül 2009 Salı

TAKİBANA AÇILIMINA HALKIN YOĞUN İLGİSİ KARŞISINDA YÖNETİCİLER ŞAŞKIN!


İzmir
-
Geçtiğimiz günlerde şok bir kararla ve basın-yayın organlarına bir duyuru yapmaksızın halka arz edilen ve kararın yürürlüğe girdiği andan itibaren sitenin kilitlenmesine yol açacak kadar yoğun bir üye talebiyle karşılaşan takibana yöneticileri şaşkın!

Sanal alemdeki ünü her an artan ve üye sayısında rekora koşan (15.09.2009 itibariyle 18 kişi! kaynak:A&G) Takibana Production'un sanal ayağı Takibana Production Blogspot yöneticileri gaso ve haso, gebze'de bir araya gelerek ve kaso'yu da interaktif yoldan aralarına alarak, uzun süren toplantıları sonucunda Takibana Production'ın artık halka arz edilme zamanının geldiği kararına varmışlardı. Nitekim 14'ten 29'a herkesin bildiği gibi bu kararlarını hiç zaman kaybetmeden hayata geçirdiler.

Akabinde yaşananları anlatmaları için mikrofonlarımızı gaso'ya uzattık:

-'olmaz aabi olmaz ' dedim..
"Yağmurlu bir gündü.. haso'nun 'çoh önemli' diye tanımladığı toplantının vuku bulması adına gebze'ye doğru yola çıktım. yağmurdan çökmeye yüz tutmuş barakanın yosunlu kapısını çaldım. bizim için artık klasikleşmiş parola, şifre, pin kodu, puk kodu, puk2 kodu ne varsa verdim ve kapı açıldı. kaso misiniden kucağında Marty Mcfly ile bizi izliyordu. haso fikrini açıkladı. 'olmaz aabi olmaz' dedim..."

-'ne yapacağımı şaşırdım'
uzun tartışmalardan sonra haso'yla alt yapıyı oluşturduk ve ellerimiz titreyerek enter'a bastık. daha sonra evlerimize dağıldık. kafamızda tek bir düşünce vardı: 'eve gideyim, evde çay içeyim.' bir süre sonra bloga bir gözatayım dedim ve kaygıyla giriş yaptım. ne yapacağımı şaşırdım!

Olayın şaşkınlığını ve etkisini hala üzerinden atamamış olan gaso objektiflerimize her şeyi anlatan bir ifadeyle yakalandı. (sağ üst köşe)
Fikir sahibi olan ve olayla İzmir Kordon'da yüzleşen haso ise, herşeyin planladığı gibi gitmesine rağmen diyecek söz bulamadı ve flaşlarımız patlarken dudaklarından tek bir cümle döküldü: 'kattu3â değil; üstüpü!" (sağ üst köşedeki resmin altındaki resim)

Geniş yankı uyandıran açılımın ülkenin internet ağına zarar vermesinden endişe eden yetkililer gelişmeleri kaygıyla izlediklerini ifade ettiler... Olayla ilgili henüz bir açıklama yapmayan kaso'nun ve ekibin çiçeği burnunda üyelerinin yorumları merakla bekleniyor... (resim yok)

1 yorum:

ahmet dedi ki...

arkadaşlar öncelikle bu blog u yaratanların ellerine sağlık...başarılı olacağını söyleyebilirim productionın rahatlıkla...yalnız beni gözlük sponsoru olarak ekleyenlerde aşırı gerçekçi bir yaklaşım sergilememiş mi sizce...bu ne anlama geliyor sormak istiyorum...haa ben onur duydum sponsor olmakla ama bilinmeliki benim gözlük sektöründeki hayatım artık son aşamasındadır o zaman ne olacak bide bu soruya cevap lütfen tşkler:

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..