8 Ekim 2009 Perşembe

"biz üç kişiydik"... yakında! çok yakında!




" o akşam bir kez daha hissettim ki, yalnızlık, asıl, kalabalıklar içinde yalnızlıktır..." cs


- cs, bir çözülmenin ikayesini anlatıyor; hem de ne anlatma... bir çırpıda okudum, hem de ne okuma.... "sarsıla sarsıla..."
/a. ilhan

- bu hikaye, dostluğa, kaybolan değerlere, kuşak çatışmasına, msn bağımlısı, üretimden uzak ilişkilere bomba gibi bir gönderme.
/ahmet altan, taraf

- cs'den hiç beklemediğim bir performans. neredeyse benim kadar çarpıcı anlatmış. tuhaf...
/yıldırım türker, radikal.

- yılın bestseller'ı olmayı hakeden traji-komik bir "insanlık halleri" derlemesi. iki devri, iki kuşağı, dostluğun ve üretimin değerini okuyacaksınız.
k. t. clemson, new york times

- hmmm, düşündürücü!...
/fransız le monde başyazarı

- çok merak ettim.
/bir takibana gönüllüsü

...

fazla merakta kalmayacaksınız sevgili okurlar. cs'nin kuşaklar arası çatışmayı, yeni neslin çözülme sürecini, yabancılaşma ve yalnızlaşma diyalektiğini incelikle incelediği "biz üç kişiydik: troyka'dan tıkanmaya" adlı kısa öyküsü, dünyada ve internette ilk kez, bu sayfalarda takibana okurlarının beğenisine sunulacaktır.
öykü, sınırlı sayıda ve belli bir süre aralığında yayımlanacak olup, kapanın elinde kalacaktır(blog yöneticinizden ısrarla talep ediniz.).

çok, çok değil, çok çok yakında...

Hiç yorum yok:

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..