6 Ekim 2009 Salı

DARBE NEDİR VE KİME YAPILIR?

ankara- 1993 senesinin Antakya sıcağında 2 tirajla mecmua ve neşriyat dünyasına hasrettiğimiz, güldürü dünyasının mihenk taşı gırgır dergisinin arkasına almış olduğu rüzgarın da etkisiyle, aradan geçen 16 sene, burada yazmamıza engel olmadı . Devir çok değişmişti, zamanının düşsel ve yazınsal boyutunda hapsolmuş yapıtlarımızı artık görsel enstrumanlarla süsleyebiliyorduk. Sözünü ettiğim kısa filmler izlenme rekorlarını altüst ediyor, sayısız ödülleri birer birer topluyor, uluslararası platformda ülkemizi başarıyla temsil ediyordu...


Ama Takibana artık balkanlardan gelen soğuk havanın etkisiyle buz kesmiştir. bu bütün dengeleri yerinden sarsacak bir doğal felakettir. Afet koordinasyon merkezinin başına Muammer Güler-celalettin cerrah ikilisi dahi gelse bu "en az zararla" kapatılacak bir yıkım gibi görünmemektedir. çünkü Takibana istanbul değildir. İstanbul da Atina...

Yıllar önce 2 (evet sadece iki) gibi fevkalade komik bir tirajdan bugün 2 milyonlara doğru giden yolda, başladığımız işimizi elbette yarım bırakmayacağız. çünkü bizler Melih Gökçek değildik. Melih gökçek te Kevin Costner..Fakat bizlerle olmak istemeyen veya "ben küstüm oynamıyorum" demek isteyenler için istifa müessesinin mukadderiyatını bir kere daha hatırlatmak isteriz. Bizler gücümüzü yalnız ve ancak halktan alabiriz. Her zaman darbeci zihniyeti kınayan bir siyasi geçmişimiz oldu.Başımız her zaman Pinochet, musollini ve Franco zihniyetli adamlar yüzünden dertteydi.. Fakat istifa etmesini bilmeyen düzenbozucularına karşı takibanizmin sert yüzünü göstermekten çekinmeyeceğimizin altını bir kere daha çizmek istiyorum.
Buradan özellikle yol arkadaşlarımız kaso, nokta ve coshua'yı göreve davet eder ve sizleri en Takibanist ve Darbeci duygularımızla selamlarız...
Org. Gaso Evren ve Mareşal Haso Bayar

Hiç yorum yok:

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..