22 Ekim 2009 Perşembe

GÜNEŞİ TUTAN BENİM!


(Bu merhaba yazım kısa olacak ,hastayım ama yazmalıyım çünkü ültimatomlar arttı kovulacağım, Gaso’dan daha fazla kaçamam..(Hastalığım nasıl başlamıştı? Hatırlamıyorum)).

Sessiz protestolarla başladı Takibana benim için... Sonra konuşmalar, sonra yoğun tartışmalar ve sonunda buradayım.
Bu yazı; bir başlık bularak başladı. Haso’yla tanışmam da ondan bir yazı alarak başlamıştı. Konuyla ilgisi yok ama; olsun...
Takibana Kardeşleri ilk Tusubasa'da duydum (hikayesini Kaso’nun yazısından öğrendim. Ve Haso, geç de olsa Tusubasa hakkında söylediklerimi geri alıyorum, hayatınızın anlamı olduğunu bilmiyordum.).
Evde, hasta, bilgisayarımın başında, başlangıçları düşünüyorum. Her şey güzel başlamıyor tabi ki ama en azından başlıyor. Bayan Takibanalılar; erkek yazarların egemenliğindeki bu bloğa bir başlangıç yapıyorum, sizleri de bekliyorum!

“-Hiçbir şey hakkında konuşursak, hiçbir şey değişmez.
- Zaman her şeyi değiştirir.
- İnsanlar böyle söylerler. Ama doğru değildir. Bir şeyler yapmak bir şeyleri değiştirir. Bir şey yapmamak her şeyi oldukları gibi bırakır.”

Dr.House


Güneşi tutan benim, yeniliklerle geldim, yeniliklerle burada olacağım.
Gaso teşekkürler, Haso sen geç kaldın, m.zan sana sözüm yok..

...özo...

3 yorum:

Gokmen dedi ki...

darbe, ultimatom, tahdit gibi kavramları kullanmasak kimse kılını kıpırdatmayacak malesef.kendinizi tüketime alıştırmayın o kadar...
fotograf çok güzel, fotoşop mu?

haseyn dedi ki...

fotoşop değil, zannedersem karadeniz'e karşı çekilmiş gerçek bir fotoğraf..

özlm dedi ki...

fotoğraf karadenizde benim telefonumla çekildi.(çok uğraştık bu poz için).

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..