6 Ekim 2009 Salı

Sari Kitaplara Karsi, Direnc ve Muhabbetle!!


Clemson, SC
Lafi fazla uzatmayacagim dostlar...gercekten uzatmayacagim, uzatacagimi sanmayin tekrar ettigim icin.
Size sansasyonel bir haber verecegim yalnizca;
Ben, Kemal Akoglu resmi nufus kayitli KASO dostunuz; sevgili oyku kardesim F.K. ile yillar once beraber yaptigimiz "Felek Frene Basinca" adli oykuden bu yana yazmakta bulundugum ilk mizah icerir oykum olan "Muhabbetin Ici" adli oykumu, her yerden once, herkesten once; burada, sizlerle paylasmaya karar verdim.
"Buna da Takibana ici Kultur Devrimi derler; senin kucuk sari kitabini da yerler maosetunk bozmasi!!!"
sloganiyla duyunuz beni dostlarim;
MUHABBETIN ICI
cok cok cok yakinda sizlerle, her yerden ve herkesten once, burada...
Derin humanist saygi ve sevgilerimle...hep sizin: Kaso

Hiç yorum yok:

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..