5 Ekim 2009 Pazartesi

TAKİBANA BALKANLARDAN GELEN SOĞUK HAVA DALGASININ ETKİSİNDE Mİ?


İzmir- Eylül ayında fırtınalar estiren, açılım üstüne açılım, toplantı üstüne toplantı, yetmedi proje üstüne proje ile medya dünyası ve bilimum dünya medyasının ilgi odağı haline gelen, eylül ayını 20 günde bitirerek zamanı bükmeyi başaran ilk yapım şirketi ünvanını alan Takibana Production'da son zamanlarda yaşanan üretim kabızlığı ve iletişim sorunu akla dünyanın başbelası konumunda olan ve her daim haberlere konu olan Balkanlar'dan gelen soğuk hava dalgasını getirdi!

Hatırlatmak gerekirse; yazın sıcağını dörde, bilemediniz üçe katlayacak derecede sıcak toplantılarda bir araya gelen haso ve gaso'nun yoğun çabaları -ekibe; uykusuz her gece, o soğuk kahvede unutur muyum seni, kudursam her gece dizelerini her an söyleten kaso'nun yokluğunda- sonuç vermiş ve yıllardır alt yapısı oluşturulan, tüm zorluklara rağmen ayakta kalmayı başaran Takibana Production "Eylül Ayında Facebook'ta En Çok Paylaşılan Blog" ödülüne layık görülmüş, ancak bu ödül yine ekibin ortak kararıyla reddedilmişti.

Eylül ayını 20 günde bitirerek zamanı büken Takibanalı'lar, Eylül ayını yaşayan insanlığın ve blogların şaşkın bakışları içerisinde 21 Eylül'de, Ekim yazı ve yapımlarını hayata geçirmeye başlamışlardı. Her ne kadar bu olağanüstü yaptırımları İ.E.Ç.T.E.B.M.T.B.M.(İnternette En Çok Takip Edilen Bloglarla Mücadele Teşkilatı Baş Müdürlüğü) tarafından engellense de, üst otoritelerce kabul gördü. Blogta Eylül ayında yazıldığı ve yapıldığı iddia edilen yaptırımların aslında zamanın bükülmesi sonucu Ekim ayında hayata geçirildiği herkes ama özellikle U.A.U.V.A.A.S.K.N.O. (utanmaz arlanmaz uslanmaz vurdumduymaz sarsılmaz atsan atılmaz satsan kimbilir ne olur) Takibana fanları tarafından tüm ayrıntılarıyla biliniyor.

Tüm bu popülarite çılgınlığına ve Ekim ayını 10 gün içerisinde bitirme beklentilerine rağmen, özellikle son zamanlarda blogta hüküm süren sessizlik dikkat çekiyor. Takibanasayar'ın bloga eklenmesiyle takip edilirliğini herkese ispatlayan Takibana Production, bu sessizliğe rağmen sitemeter'in rekorlarını altüst ediyor. Gelişmeleri yakından takip eden Takibana İzmir Haber Ekibi olaylar karşısında haberleriyle duran haso'yu evinin balkonunda yakalamayı başardı! (olan tek fotoğraf gösteriliyor)

Ekibin Ankara kolunun rakı sofrası eşliğinde yaptığı "enternasyonel" toplantıdan bi bok olmayacağını zaten bildiğini ifade eden haso; rüzgar gibi estikleri zamanlarda yanında olan gaso'nun da bu ciddiyetsizliğin, cibiliyetsizliğin içinde yer almasının Takibana adına üzücü olduğunu belirtti. Takibanist yalnızlığıyla başbaşa rakısını yudumlayan haso bir yandan da sorularımızı cevapladı:

Zaten belliydi, uyardım!

Ankara'da vuku bulan toplantı sırasında ve sonrasında içerisinde coshua ve mnoktazan'ın bulunduğu toplantıdan bir şey çıkmayacağı aşikardı. mnoktazan her ne kadar hızlı bir başlangıç yapıp "abi artık her gün bir haber giriyorum, viva takibana, bana güvenin, kaso kim ki o kadar takıyorsunuz? hem bakma coshua ile takıldığıma, ben yerinizde olsam değil yazarlık çaylak üye adaylığı bile vermezdim puşta!" gibi demeçlerde bulunmuştu. Lakin kendisini hızlı koşan atın bokunun seyrek olabileceği ve kayıp düşebileceği hususunda uyardım. tüm bu konuşmalara gaso'da ortaktır. netekim bu şekilde de oldu, zaten belliydi, uyardım..."

Gaso dediğin adam değilmiş anladım!

Olaylardan bir süre öncesine kadar bloga bir kısrak başı gibi uzanan gaso ise "olum bu coshua'yı atak mı la_? bak nokta bir şey yazmayacak ben diyim sana. Kaso bi makale gönderdi sustu, evlenince çok değişti aabi adam, taso'yu kovak mı la? caso'ya kıyak mı la? blogu kapatak mı la?"
gibi sözde fikirlerinin çatısı altında blogun sadece üst düzen rengini değiştirerek ve blog adına başka hiç bir şey yapmayarak en sonunda asıl sorunu açıkça söyledi: "aklıma bir şey gelmiyor la!"
(kadehinden derin ve acı bir yudum alıyor, önce "kiiiiiyyyyhhhhh" diyor ve devam ediyor.)
şaşırdım, sarsıldım, kızdım.. bunu yapan ailemizin Umut Sarıkaya'sı, sülalemizin Cem Yılmaz'ı, mahallemizin jay leno'su, podyumların Kıvanç Tatlıtuğ'u güzel insan gaso idi! adam değilmiş anladım...

Ekibin gidişatının pek de iç açıcı, başarıya açık olmadığını ifade eden haso; Takibana ruhunun bireysel çabalarla değil ekip kanıyla yaşatılabileceğini söyledi. Yeni filmi "herkes herşeyin farkında" nın senaryo çalışmaları hızla sürerken bile blogun tüm yükünü sırtladığı aşikar olan haso, gözlerinin feri hızla kayarken son bir çırpınışla balkonundan Clemson, Ankara, İstanbul ve Hatay başta olmak üzere tüm Takibana savaşçılarını göreve çağırdı.

Ekibe hakim olan Balkanlar'dan gelen soğuk hava dalgasına lanet ediyor ve başta kaso ve gaso olmak üzere herkesi ciddiyete davet ediyoruz!

Takibana İzmir Haber Ekibi...

Hiç yorum yok:

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..