14 Ekim 2009 Çarşamba

güzelleme



pabucum


ayağımda durursun
beni taştan korursun
eski püsküsün amma
can evimden vurursun

hoy da canım cizlevit
seni bilmez tikiler
ananı da al da git
yoksa öper takkiler

bağcığını bağlarım
sen olmazsan ağlarım
nerde policik görsem
tabanları yağlarım

hopla da gel kundura
seni giymez coniler
gönül ister kondura
konuşurken caniler

boşa koydum almeyo
buşa attım olmeyo
hipperaktif pabucum
hiç yerinde durmeyo

hele hele konversim
hafif gelirsin ele
ayemefe yakışmaz
şurdan bi nayk uzat hele



ya-tak


...................................


değerli dostlar,

okuduğunuz şiir, hikayeleri darbeci takibana elitlerinin (bkz. özellikle gaso) spekülatif yazılarıyla yarıda kalan yabanali ve takip ana'nın 4.G* tekolojisiyle bana ve tüm takibana halkına ilettiği uzun mektubun başında yer almaktadır.

paylaşmaktan onur duyduğumu belirtmek isterim.

cs.



* 4. G = ne sandınız, "güvercin" tabii !...

1 yorum:

Gokmen dedi ki...

bana darbecisin deyo
devrimciyim bilmeyo
ben halkımla beraber
o olimposta gezeyo

olimposu sel almış
cs haber yapmamış
yaban ali takip ana
bu duruma şaşırmış

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!

Takibana Production'da bana sonbahar yaprak dökümü!!!
clemson(qq)-meksika sınırından amerika'ya geçmeye çalışan kaso/taso ikilisi kameralarımızdan kaçamadı! yönetim kurulundan alındığından bihaber olan kaso'nun yorumu merak konusu..

3'ün 1'i; kola kapağı ve zavallı edriyın

3'ün 2'si;kurbağaların sevinme zamanı

3'ün 3'ü;baba, kedi ve edriyın'ın gölgesi..